.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تنها یک فوق تخصص در بهشهر داریم

رئیس سازمان نظام پزشکی بهشهر و گلوگاه گفت: تنها یک پزشک فوق تخصص در این دو شهرستان داریم.
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس اسلام بابانژاد جمعه شب در اجتماع پزشکان و داروسازان بهشهر و گلوگاه در تالار محمدزاده بهشهر با تبریک روز پزشک و داروساز به زحمتکشان این عرصه اظهار داشت: تلاش تك‌تك پزشكان با وجود کمبود امکانات و نیروی انسانی قابل ستایش است.
وی خاطرنشان كرد: با اینکه بالاترین میزان بیکاری را در سطح استان داریم و به دنبال بیکاری فقر و بیماری‌های مختلف گریبان‌گیر هر جامعه‌ای می‌شود، ولي شاخصه‌های بهداشتی بالایی در شهرستان بهشهر وجود دارد که در سطح کشور می‌درخشد.
رئیس سازمان نظام پزشکی بهشهر و گلوگاه از آمارهای کشوری و وضعیت پزشکان عمومی، متخصص و فوق تخصص در بهشهر گفت و اینکه بر اساس شاخصه‌های کشوری به ازای هر یک هزار نفر پنج صدم درصد نفر پزشک عمومی داریم که این میزان در بهشهر هفت دهم درصد است.
رئیس سازمان نظام پزشکی بهشهر و گلوگاه با بیان اینکه در بخش تخصصی حدود 50 درصد شاخص را در بهشهر داریم، ابراز داشت: به ازای هر 2 هزار نفر در کشور یک متخصص داریم و این میزان در بهشهر به ازای هر 4 هزار نفر است.
این مسئول همچنین درباره شاخص فوق تخصص ابراز داشت: به ازای هر 50 هزار نفر در کشور یک فوق تخصص داریم، ولي به ازای دو شهرستان بهشهر و گلوگاه که دارای یک نظام پزشکی با محوریت بهشهر هستند آن هم برای جمعیتی بیش از 200 هزار نفر تنها یک فوق تخصص داریم.
بابانژاد با اشاره به اینکه 22 درصد بیماران به دلیل مشکلات مالی قادر به درمان یا ادامه درمان نخواهند بود، از مسئولان مربوطه خواست تا نگاه ویژه‌ای به شرق مازندران داشته باشند.
وی با تقدیر از همه پزشکانی که شهرستان بهشهر را با همه کمبودهایش به عنوان محل کار و خدمت بی‌منت خود انتخاب کرده‌اند، از پزشکانی همچون جلالی، شهیدزاده، خدادادی و محمودی که در یک سال گذشته به رحمت خدا رفتند، یاد کرد.
در پایان مراسم روز پزشک و داروساز همانند سال گذشته از چهره‌های ماندگار سلامت بهشهر تجلیل شد.
میر نبی موسوی، علیرضا یعقوبی، علی کاظمی، ابراهیم عباسی، محمدجعفرخلیلی، ابراهیم بهرامیان، حسینعلی حسینی تیله‌نویی، محمد اسماعیل پاسبانی، علی رضایی، محسن عموزاد، حسینعلی عباسی و نمدانیان همچنین فاطمه عباسی، سهیلا کوشا و عزت کیانی از چهره‌های ماندگار سلامت بهشهر معرفی شدند.
همچنین از خانواده‌های مرحوم فیض‌الله شهیدزاده، علی‌اکبر جلالی، مریم محمودی و علیرضا خدادادی با تقدیم هدایایی قدردانی شد./234


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.125 seconds.